Nytt utseende

Det kom ut en sc kod för ett tag sedan, vet inte om den fortfarande funkar men ni kan ju iaf testa om ni inte skrev in den när den kom. SUMMER är/var koden iaf och då fick man 200 sc. Med dem så shoppade jag ett nytt smink och ny frilla till Vera. Inte för att det igentligen behövdes men kände ändå för det :3 
 
Har fastnat för den blonda tofsen så ja, Vera fick den också och jag tror att om jag inte hade haft vampyrsminket på Evelina så hade nog Evelina också sett ut som Vera. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback