Sega jag

Något jag har varit sämst på att göra är att försöka ens levla lite på Alicia Online. Det som gör mig mindre motiverad är att det tar sån sjukt lång tid att levla upp liksom. 
Jag har varit fast på level 7 ett sjukt bra tag men en kväll bestämde jag mig för att levla upp dem sista 30 + % som saknades och efter drygt 3 timmar hade jag lyckats. Meeen det tog sån sjukt lång tid och jag hoppas att det kommer ändras eller om ni kanske vet något sätt det går fortare att levla på? 

Jag spelar just nu mest speed tävlingarna tillsammans med 3 andra i samma lag och så möter man 4 andra. Den är enligt mig roligast men som sagt, vet ni något annat tips så hör av er! :D 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Zhiori

Man får mer exp på Atkins Desert och Village Leah, Du får mer exp om du vinner på solo common än om du vinner på team very hard. :) Hoppas att det hjälpte! :D Vad heter du på AO förrästen? ^^

Svar: Ohhh, Tackar! Ska testa detta! :D
silverknight.blogg.se

2016-07-26 17:54:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback