Sova över?

Ehm, jag känner att detta inte riktigt är okej.. 
Sov över i vackra Valedale med Vera och Airstar och ville vakna upp och se vackra stallplanen liksom men nejdå. 
Vi vaknade upp i en buske... 

Jag funderar på att skriva ner saker som är störande men ändå inte är en bugg och skriva in det till supporten. För ibland känns det som om dem inte spelar spelet och upptäcker desas grejer. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elisabeth Westpoulos

Ni blev nog utslängda :( Stackare D;

2016-07-20 11:44:03
URL: http://jorvikelisa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback