Sture funkar inte med kaos

Hjälpte söta Wilma med att kolla om hennes hästar hade fått mat och råkade komma åt gaderoben... Det var något jag inte skulle ha gjort om jag säger så.. 
Det hela slutade med att jag fixade iordning hennes gaderob :D 
Glömde dock att fota det men hennes gaderob blev underbart vackert :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
signe swordstar

Sådär fast VÄRRE såg min garderob ut tills min kompis gjorde i ordning den och sen har jag hållit ordning

Svar: Åhh ja asså kaos är hemskt haha
silverknight.blogg.se

2016-07-26 21:35:15
Anonym

OMG LYCKOS WILMA :OO

Svar: Mihihi :3
silverknight.blogg.se

2016-08-07 14:51:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback