Båttankar?

Ni vet när man gjorde uppdragen på Sydhoven precis i början? Så fick man låna James båt för att ta sig till specifika stränder. Men efter ett tag ville James ha tillbaka sin båt och erbjöd oss färjan istället. Asså färjan är sjukt smidig och bra att ha. Men tänk om det fanns en båt tex mellan frot Pinta och till just Eremiten. Det hade vart sjukt najs tror jag. 
 
Visst jag är klar med Eremiten men ändå. :3 
 
Tänk er båten som tar en mellan stallet i Gåd och till Smugglargrottan i bergen. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback