Osynliga npc hästar

Undra vad sso teamet håller med nu när dem det verkar som alla npc hästar är osynliga...
 Kommer dem få en ny fin kropp kanske? 
Nya färger? 
Eller har sso bara plockat bort dem? 
Funderingarna är många.... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
signe swordstar

Haha skrev till min kompis
Jag: "det kommer kanske nya npc hästar imorgon!!"
Kompisen: "va vårt står det?"
Jag: " på bloggen!"
Kompisen: " vilken blogg?"
Jag: " hennes!"
Kompisen: "vems?"
Jag: "hennes!"
kompisen:" vems då?"
Jag: "silverlight!"
Kompisen: "jaha..."
😂😂😂😂😂😂

2016-06-28 23:08:36
Sigrid Winterdotter

Vill inte göra dig besviken, men det kan tyvärr vara din dator.

Svar: Men om det nu är min dator, hur kommer det sig då att jag kan se alla andra hästar? :3 Kanske missat någon fil när jag ominstallerade sso, dont know haha
silverknight.blogg.se

2016-06-29 14:38:38
URL: http://winterdottersigrid.blogg.se
Cynthia Winterborn

Eller bara en bugg igen? ;) Vi får väl sig! Ha det så bra! /Cyndi

2016-06-29 20:05:06
URL: http://winterborn.blogg.se/
Sigrid Winterdotter

Jag tror NPChästarna har en egen fil, de är inte i samma fil som spelarnas hästar? Det är hur som helst inte så på min dator...

Svar: Hörde av en polare tidigare att det har blivit buggat sen midsommaruppdateringen tydligen. För hon hade liknande förra året och jag gjorde nyss en ominstallation ( tisdag 28 juni ) så då fanns redan midsommar grejerna inne. Det kan vara en av anledningarna till att just jag och några fler spelare inte ser dem. :)
silverknight.blogg.se

2016-06-30 17:44:44
URL: http://winterdottersigrid.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback