Sneaky Dragons - Vecka 23

​Måndag 6 Juni - Skitsvår Frågesport!
Furby hade planerat en skitsvår frågesport och jag måste säga att den var lite knepig. Jag måste även bli snabbare i fingrarna med skrivandet på telefonen. Sämst på det och måste träna. Vi fick nämligen en fråga och vi fick googla oss fram för att få ut rätt svar. Fett kul men också väldigt svårt.
Dessvärre var det endast jag, Ambra och Sofia som dök upp men jag plockade hem andra platsen med 5 poäng tror ja jag fick. :3 Och med tanke på att det var nationaldagen så körde vi på en liten vacker outfit :3 
 
Tisdag 7 Juni 
Jag bad dem plocka på sig badkläder på sig själva och även till hästen. Vi samlades och gosade i vattnet helt enkelt. Körde även Huvud, axlar knä och tå haha såg kul ut och dem lyckades jättebra. :) Sen innan vi avslutade körde jag en liten tävling med dem där Nemo plockade hem segern efter ha knuffat ner Ambra från hopptornet.
 
Onsdag 8 Juni - Sammankomst i klubbhuset
Vi snackade om vår kommande födelsedag som sker den 9 Augusti ( mer info om detta kommer dyka upp senare och yes, ni kommer få vara med och fira oss också :3 ) 
 
Torsdag 9 Juni - Sommaravslutning, parad och picknik!
Paraden kommer utgå ifrån Vingården och ta oss hela vägen till Skördebyggden.
På vägen till slutdestinationen kommer en rolig fotoutmaning att hållas.


Yes, nu har vi alltså gått på sommarlov ordentligt. Inga event och inga ansökningar att pilla med. Det kommer bli långt och skönt sommarlov med lite vila och jag ska faktiskt försöka planera en hel del event. Inget jag kan lova men jag ska försöka att planera massor så man har på lager alternativt dra ihop en hel vecka eller två med spännade saker.  
Ansökningarna kommer öppnas upp igen i Augusti och så då börjar läsningen och jakten på framtida medlemmar. Och sen i September börjar eventen igen :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback