Snövessla

Asså, vi fick i onsdags ett nytt husdjur att köpa, en gris. Så nu kan vi ha både kaniner, hundar, katter, sälar och grisar. Kan hända att jag glömmer något djur men jag har helt ärligt ingen koll då jag använder dem aldrig. Köpte en säl första gången dem kom bara för att dem var då Limited Edition men nu kommer isflaket tillbaka lite titt som tätt och ja, så Limited Edition var dem.... 
Men om det skulle komma Snövesslor som pet hade jag köpt dem. Kolla bara hur söta dem är :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback