Skyrim snack och design

Jag har börjat spela Skyrim igen och ja, asså jag försöker fota för att visa er men jag tror ni är rätt trötta på det också haha men anyway. 
Började om på ny gubbe ( igen för typ 20e gången ) och börjar nu komma någon vart i spelet. Lite tråkigt att dem första uppdragen är så tråkiga precis när man börjar men spelet är helt klart värt det! 
 
Jag kommer även försöka ändra min bloggdesign lite men kommer pilla på den i smyg typ :3 
Än så länge får ni njuta av denna vackra bild på Paarthurnax. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amedea Misthaven

Min brorsa spelar det. Han är inte så bra, men han värkar tro att han är värsta proffset..

Svar: Hahah Så känner jag med ibland :'D
silverknight.blogg.se

2016-03-13 09:02:15
URL: http://Elloluna.weebly.com
Doris Dawnforest

Jag älskar drakar (alla sorter, Sneaky Drakar inräknade <3), så tycker att Skyrim bilderna är jättefina <3

Svar: Woohoo! :D
silverknight.blogg.se

2016-03-13 14:05:32
URL: http://starstabledrake.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback