Vacker edit!

Om ni följer en tjej vid namn Annie Starbard på instagram kanske ni känner igen bilden om inte, så följ henne då hon gör grymt bra edits! 
Hon la upp en bild i sitt flöde där hon ville redigera men visste inte vad och man fick skicka bilder på dm till henne. Jag tänkte att hon kommer säkert få in massor och inte kommer välja min bild, som för övrigt blev i sämsta kvalite till henne men hon valde min bild och jag följde med spänning på hennes wip´s bilder som hon la upp. 

Här har ni bilden jag skickade till henne 
Och här har ni hennes edit
 
Jag höll på att smälla av, så underbar vacker gullig den är! 
Jag kan inte beskriva i ord ordentligt hur tacksam jag är för att hon valde min bild ( Ja, det är en stor grej för mig. ) 
Jag hoppas att hon fortsätter att redigera bilder för hon är verkligen grym! Och sen ska jag allt försöka få till ett foto med henne, jag ska bara hitta henne i spelet först :3 Så Annie, jag är på jakt efter dig haha
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tyra Yellowgirl

Såå himla söt!! Annie är väldigt begåvad! :D

2016-04-02 12:55:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback