Welshponny dags!

Ny gullig hästras!
Välkomna till veckans uppdatering där vi välkomnar en helt ny hästras till Jorvik!

Welshponnyerna är här!
Några av er har redan listat ut att det är vilda Welshponnyer som springer fritt ute på Sydhoven. Från och med den här veckan kan du få en helt egen Welshponny att adoptera och ta med dig hem!
Nu kan du adoptera en alldeles egen Welshponny!

Nu när du har träffat Eremiten och vunnit hans tillit, kan du övertala honom att få adoptera en av 3 vackra vilda Welshponnyer. Besök honom och prata om saken, och du kan återvända till ditt hemstall och träffa en ny vacker vän!

Här kommer ett nytt inslag i onsdagsnyheterna som vi kallar för Hästrasfakta, där vi ger er en lista med det viktigaste ni behöver veta om den nya Welshponnyn!

HÄSTRASFAKTA:

 Vilken hästras är det?
Nya gulliga Welshponnyer!
 Var kan jag köpa dem?
Hos Eremiten i Sydhoven.
 Hur mycket kostar de?
790 Star Coins.
 Vilken level behöver jag vara?
Welshponnyerna är tillgängliga från level 1, men du behöver
vara level 7 för att komma till Sydhoven.
 Behöver jag något speciellt rykte?
Du behöver vara åtminstone 'vänligt inställd' med Eremiten.
 Är Welshponnyn lika snabb som de andra ponnyerna?
Japp, dessa små rackare är inte lika snabba som större hästraser.
 Vilka färger kan jag välja på?
De första 3 Welshponnyerna finns i svart, isabell och brun.

Vi hoppas att ni kommer att bli lika förtjusta i dessa gulliga små Welshponnyer som vi är!
 
Nya kläder & ny utrustning
För att fira vår vackra nya hästras släpper vi nya gulliga kläder och bra utrustning som finns att köpa i Sydhoven. Detta kommer också att vara tillgängligt för alla i Gallerian.

Hästmarknaden
Den här veckan har Eddie och Ferdinand tagit sin resande hästmarknad till Västkobbens Fiskeby.

The Star Stable Show
Klicka på videon nedan för att vara med Matilda och gänget för ett till underbart avsnitt av The Star Stable Show!
Ha en fantastisk vecka nu allihopa!
Kramar från Star Stable-gänget




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Inez

Detta vekar så himla kul! :)

2016-05-04 16:11:05
URL: http://mazraegangall.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback