Frågestunds update.

Ni har väl inte missat detta? :3 
Tar endast emot frågorna på det inlägget som ni hittar om ni klickar på bilden. 

Sen avlsutar jag den när jag känner fört, så leta upp inlägget och skriv in era frågor :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilda Diamondfield

Jag hade skrivit en jättelång kommentar och den verkar ha försvunnit eller har du inte godkänt den? :(

Svar: Jag har inte godkänt den då jag inte har svarat på den ännu :3 Den kommer att synas när jag har svarat på frågorna :)
silverknight.blogg.se

2016-11-16 18:33:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback