MyStable i lite mer bilder

Då AirStar inte lät mig komma in på mitt main konto så loggade jag in på mitt konto jag har i Australien, Veronika Silverknight. 
Där är det natt när det är dag i Sverige så bilderna kan vara lite mörka pga det. Men annars har vi lite mer bilder på hur det såg ut när man kommer in i sitt nya hemstall för första gången.
 
Det har kommit en ny söt bild när man går in och även ut ur stallet. 
 
Sen kom dessa informationsrutor upp. 
Mycket bra information kom upp här tycker jag och det var väldigt lätt att förstå. :3 
 
Informationen som kom upp när man trycker på namnskylten och då Veronika endast har 4 hästar hemma så kan jag inte visa så mycket mer, hade kunnat skickat iväg till Hagen men det tänkte jag inte på då. 
 
För att uppgradera sitt stall går man ut och pratar med John som står utanför ens hemstall. 
När man godkänt det han har sagt kommer denna rutan upp och där man även ser en skiss över stallet och även vart dem nya boxarna kommer att hamna. Då jag inte har så många hästar på Veronika tycker jag inte det var värt att köpa fullt stall så att säga. 
 
 
Personlingen så gillar jag förändringen, jag gillar att det är såpass stort, hästarna står inte och trängs i en öppen box/spilta, det ser fräsht ut och relativt ljust. 
Men det jag verkligen inte gillar är att gaderoben inte har ändrats eller att det fortfarande är samma dunka ljus inne i stallet när man ska göra en outfit. Det är för mörkt och jag hade verkligen hoppats på att ljuset skulle bli som det är i gallerian. Det var det ända jag hade hoppats på och det slog inte in så jag vet inte om jag är ledsen eller besviken, haha. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback