Sneaky Dragons - Vecka 47

Måndag 21 November - Sneaky Crew VS. Sneaky Members
För ett bra tag sen körde vi detta eventet och där medlemmarna fick utmana oss i ledningen på olika tävlingar och tyvärr då vann medlemmarna, men nu fick vi i ledningen vår revansch :D Sjukt nervöst, pirrigt och fett skoj! 
 
Kunde tyvärr inte medverka mer än på mötet (som jag glömde fota något från) på hela veckan. :/ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
mori

Hej! Jag liksom bara snubblade in här men blev nyfiken. Vad är det du/ni gör? Som World of Warcraft fast med hästar, gissade min kompis. Själv vet jag inte men det öppnade en dörr till en del av internet jag inte känt till.
Allt gott!
/mori

Svar: Hej! Kul att du hittade hit och ställde en fråga! Du kan läsa mer om spelet StarStable Online, som jag bloggar om här https://www.starstable.com/se/Det är alltså ett hästspel online, där man kan ta hand om sina hästar, göra uppdrag och hänga med andra spelare.
Man kan skapa ett konto och spela gratis ett tag och jag tycker allt att du ska testa och vem vet, du kanske fastnar för spelet :)
silverknight.blogg.se

2016-11-27 20:07:13
URL: http://tyckerinteomdet.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback