Wildfire

Jag har faktiskt tittat på denna Araben till Evelina men inte varit helt hundra. Och efter ha levlat den åt Fisky så måste jag faktiskt säga att den är sjukt snygg, vacker men tyvärr lite mjäää. Asså, jag vet inte om det är den formen på den som gör att jag inte riktigt fastnat för den. 
Men kan tänka mig att om araberna får en uppdatering och dem släpper i liknande färg så kan det hända att den kommer hem till Evelina. 
Iaf, häst nummer 10 är nu klar åt Fisky :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Den är ju så sjukt söt och så, fin färg och fin skuggning och hela paketet. Men så kommer det där med att det är en arabmodell och den har arabanimationer... Så eh, nej tack. Synd på en så fin häst :(

2016-11-15 19:50:46
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback