Bloggutmaning - Hästar - Dag 4

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Föredrar du de gamla hästmodellerna eller de nya? <-·´¯`·.
 
Jag vet faktiskt inte. Det finns en liten charm med att rida runt på "starthästmodellen". Liksom det var så allt började. Det var så alla nya hästar såg ut när dem kom. Samma modell, samma animationer men endast annan färg och teckning. Jag gillar dem gamla på ett sätt.
 
Sen har vi ju dem nyare modellerna, bland annat Quarter, Islandshästen, Paint, Morgan och Engelska Fullblod.
 
Jag gillar att sso teamet gör om hästarnas modellen och kommer med nya liksom. Men om jag bara fick välja, så skulle jag nog välja dem gamla modellerna, just för att min svarta oldenburgare är med i det gänget <3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback