Bloggutmaning - SSO historia - Dag 1

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hur hittade du till SSO och hur länge har du spelat? <-·´¯`·.
Jag hittade spelet för första gången via en liten reklam på Facebook. Jag kommer inte ihåg exakt när detta var. Men jag saknade ett hästspel som just handlade om hästar. Testade på själva spelet fram tills ens uppdrag var slut. Jag testade helt enkelt på själva gratis delen av spelet. 
 
Tyvärr fastnade jag inte för spelet under den tiden även fast jag gjorde klart allt. Jag förstog nog inte riktigt helt enkelt vad jag skulle göra haha. 

( Evelina och Nightdancer som han hette från början, tidigt 2013. )
 
Sen gick det dock några månader och sen sa min syster till mig att jag skulle testa ett spel hon hittade. Handlade om hästar och man kunde göra uppdrag och ja, jag testade och det visade sig då att det var just StarStable Online. Jag sa till henne att jag redan testat och att jag hade konto där och hon bad mig logga in. 
Vi spelade tillsammans ett litet tag, jag sprang typ runt med syrran när hon gjorde uppdragen och ja, det var det vi gjorde. Men då när jag spelade det med henne så fastnade jag för spelet. Så det var först då jag köpte StarRider och detta var alltså i Mars 2013

Så man kan säga att jag har spelat sen då. :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback