Bloggutmaning - SSO historia - Dag 3

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Något isåfall som du har hittat i de spelen som du skulle vilja se i SSO? <-·´¯`·.
Jag försökte ju som sagt spela dem tidigare spelen utan någon lycka så jag kan inte svara på denna fråga tyvärr. 
 
Men ni som kanske har spelat, finns dte något ni skulle vilja se i SSO som fanns i dem andra spelen? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Crazyrock

Nja, inget jag kan komma på sådär. Men jag saknar vattenverket från Starshine Legacy Ep. 2 Det skulle vara kul eller om skolan som är med i Ssl och Sa kommer till sso

2016-10-22 14:23:26
Anonym

Att kunna döpa hästarna till vad man vill, utan de där förbannade rulllistorna hade varit drömmen! Hästarna hade kunnat få så fina namn!
Sen dressyr också och isflaken som finns på sjöarna i Vinterryttaren!

Svar: Oh, dressyr och isflaken lät spännande. :D
silverknight.blogg.se

2016-10-22 17:11:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback