Bloggutmaning - SSO historia - Dag 4

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hur många konton har du? <-·´¯`·. 
 .·´¯`·-> Om du har flera, har de olika stilar/syften? <-·´¯`·.
 
Yes, jag slog ihop två olika frågor till 1 inlägg. :D
 
Jag har faktiskt en del konton haha.
Dock är det endast Evelina som är LifeTime och Evelina är mitt mainkonto, alltså det första kontot jag skapade. 
Vi börjar väl med Evelina, Mitt första konto och som denna blogg ska handla om. 
Evelina Silverknight befinner sig på den första svenska servern AirStar. Där har hon funnits sen starten. 
LifeTime konto, kommer spela spelet för evigt haha nä men det känns bra att inte behöva tänka på StarRider. 
Hon är en vampyr och jag tror inte jag kommer ta bort hennes smink för jag gillar vampyrsminket väldigt mycktet.  
 
Johanna Dragonborn är mitt andra svenska konto. Hon ska hålla till på den andra svenska servern igentligen men är just nu och mellanlandar på AirStar. Skapade henne för att kunna träffa spelare som finns på den andra servern, Marsmallow Clouds men har flyttat henne fram och tillbaka ibland :3 
 
Sen har vi även Veronika Silverknight. Hon befinner sig på den Australiska servern, FireStar. Från början var hon på den Asiatiska servern, WaterStar, men dem flyttade kontot till den Australiska servern. Tror det hade med att det var såpass få spelare på bägge servrarna så dem slog ihop dem.
Hon skapades med syfte att ha ett konto på dem andra servrarna som finns runt om i världen. :D
Det var en kompis som besökte Kina som skapade en hel drös med konton när hon var där. Så vi är ett gäng från klubben som har konton där.  
 
Savannah Silentforce håller till på den engelska servern, CupcakeValley. Savannah kom till liv när en kompis var i England, så ja, det var samma story här. Kompis åkte till England och skapade en drös med konton där till folk i klubben :3 Hon skapades för att ja, ha ett konto där också haha :D 
 
Sist men inte minst har vi Vera Rainwatcher. Som ni kanske har sett en hel del här på bloggen. Vera håller till på den Holländska servern, MistyMountain. Hon ser nästan ut som Evelina fast utan vampyrsminket. Jag skapade henne för att ha en karaktär på en annan server och även en som var lik Evelina fast utan vampyrsminket. Och jag tycker jag har lyckas. :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback