Kallterna

Hittade denna gamla bild i min fraps mapp och fick mig att börja fundera på när vi ska få leka med dem igen och vad som gömmer sig bakom deras port. Jag är så nyfiken och jag vill veta mer! 
Jag vill kunna få på ett sätt tillbaka deras dagliga för att jag vill bli klar med deras rykte samt även vill jag ha dem för att ha något att göra iaf ett tag haha
Lite synd att fjordnigarna bara står där och ser allt för söta ut. Dem är lite bortglömda skulle jag nog vilja säga också. Det är inte så ofta man är i Dino dalen och när man väl är där så är iaf inte jag just uppe hos Kallterna. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Silverfield

Jag ser så fina minnen vaje gång jag ser bilder på Kallterna. I min mening är det nog det häftigaste området som öppnats ur det perspektivet att det finns så himla mycket mystiskt som vi vet så lite om. Mer aktivitet i Dinodalen skulle verkligen inte skada, särskilt inte nu till vintern då det är så mysigt att lufsa runt i snön där inne :)

2016-10-30 22:49:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback