Ricolima

 
Jag hjälper Fisky med att levla upp sina hästar, 
Då det står rätt så tomt på Evelina kontot med inget förutom eventen att göra så känner jag att jag kan lika väl göra nytta hos någon annan så Fisky fick bli mitt offer haha eller så kanske det är tvärtom? Dont know, men jag gillar att levla och först ut att bli klar var denna lilla sötnosen Ricoloma :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback