Sneaky Dragons - Medlemsvecka - Vecka 41

Denna veckan har medlemmarna fått hålla i det mesta som har med eventen att göra. Ni som följt bloggen ett tag lär ha koll på att vi kör detta lite då och då :) Skön liten avkoppling för oss ledare att kunna vara delaktiga också liksom på event och inte hålla i dem haha :D 
 
Måndag 10 Oktober - Distansritt med Fisky & Bambi
Måndagen började med en spännande Distansritt som Fisky och Bambi hade styrt upp. Vi skulle tänka på viss grejer, så som att inte galoppera full fräs hela tiden utan vi skulle anpassa oss efter underlaget för att våra pixelhästar skulle orka med denna långa ritt och inte få problem eller. Så i branta nedförsbackar kunde man tex inte köra full fräs för ja, då hade man blivit diskad ungefär haha. Ni förstår ^^
 
Vi fick även reda på att det fanns en tid vi skulle komma så nära som möjligt så det gick inte att bara springa på liksom, sen skulle vi även rida från Sydhovens fyr -> New Hillcrest -> Gröndal -> Cirkusen -> Valedale -> Bergspasset och sist Firgrove, där även mållinjen var. 

Tiden vi skulle komma nära var 30 minuter och jag tyckte jag red sjukt fort men fick en tid på 34 minuter. och plockade en fjärdeplacering haha. Missade pallen men äsch, det är inte viktigast att vinna utan att man har roligt och det hade jag :D 
 
Tisdag 11 Oktober - Levlingsevent med Sophia Eastbear
Det var faktiskt rätt mysigt att ha ett levlingsevent. Visst, jag hade ingen häst att levla men det hindrade inte mig till att springa med och samla lite pengar :3
 
 Onsdag 12 Oktober - Sammankomst i klubbhuset ​​med Ambra & Fisky
Kunde tyvärr inte medverka.
 
Torsdag 13 Oktober - Ponnyevent med Amanda och Fisky
Kunde tyvärr inte medverka. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback