Sneaky Dragons - Vecka 43 - Halloween Vecka

Måndag 24 Oktober - Spökrunda
Ett nästan bekant ansikte vill berätta någonting för oss,
vi måste hjälpa henne att få frid och kliva över till andra sidan.
Nemo hade planerat ihop en spännande och lite läskig story. Jag fick äran att spela Steve och blev hämtad av Drakarna innan mitt nästa öde väntade.
( Vill ni läsa en liten story om eventet så kika in HÄR. )
 
Tisdag 25 Oktober -Halloweenpyssel och maskerad
Vi skulle ha en maskerad, men sso lät oss inte komma in i spelet och när vi väl kom in så fick alla nätverksfel så det slutade med att vi hoppade över maskeraden och körde på vårt pyssel endast :3 
 Vi skulle göra en fladdermus, ett spöke och ett spindelnät. Vinnarbidragen ni ser tillhör Emma Shortroad (spindelnät) och vår nya drake Cornelia Darknight (Spöke och fladdermus).
 
Onsdag 26 Oktober - Läskig sammankomst i väktarnas dal
Tyvärr missade jag mötet och även fick höra att sso låg nere på kvällen så mötet fick ske via ts.

Torsdag 27 Oktober - Kalas dax
Hälften av oss var rediga och var på event medans hälften av oss var mindre rediga och packade och sånt skoj inför resan mot Haley :3 
Vi hade blivit bjudna på kalas och hade en trevligt stund :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback