Bloggutmaning - Personligt - Dag 6

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilken karaktär i StarStable Online är mest lik dig och din personlighet? <-·´¯`·.
 
Jag har sämst koll på vem som gillar vad och inte och bla bla bla. Men skulle kanske gissa på Lisa? Eller Ricky
Chips liksom, där fastnade jag när jag skumläste uppdragen. 
Har ni någon ni tror jag passar bättre? Kommentera vad ni tycker passar in :D 
Evelina och Dragonmaster när regnbågen fanns i spelet :,)


( Detta var nog det minsta inlägget jag skrivit änsålänge på bloggutmaningen lol )




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Chips är faktiskt en mänsklig rättighet!

2016-09-06 19:57:30
URL: http://sigewi.blogg.se
hanna moosebell

HAHAH jag är nog lite lik baronessan XDDD sur och träkig gammal tant xD

2016-09-07 21:21:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback