Bloggutmaning - Stil - Dag 1

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Vilken stil har du i StarStable Online? <-·´¯`·.
 
Jag försöker iaf alltid rida med hjälm om inget annat sägs på event och verklighetstroget typ. 
Det är väldigt sällan jag rider runt i något annat. Visst min tävlingsoutfit är nog väldigt vanligt att se mig i också men annars så försöker jag ta verklighetstrogen kläder och utrtustning. 
 Vilket kan leda i till väldigt mycket brunt eller svart i både träns och sadel. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback