Hej på er!


Nu är det inte långt kvar innan klubben drar igång och förhoppningsvis kommer jag ha något mer att skriva om då. 
Jag har försökt att ha 2 inlägg om dagen men nu har ideérna tagit slut haha 
Några mer delar utav bloggutmaningen är på g iaf...
 
Det händer inte så värst mycket för mig på StarStable heller faktiskt. 
Evelina står typ still och väntar på att klubben ska dra igång igen den 5e september och sen får jag äran att vara inne på Nadine ( Haley´s extra konto ) och där inne är det långt kvar innan saker händer. Ända uppdragen som är kvar där är fisket. Vilket inte är dem roligaste... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback