Loreeeetttaaaa

Loretta är ju en person för sig själv asså, men ja inte det jag ska ta nu utan det är hennes ridstil. 
Vem rider med handen på höften? Asså det måste ju bli väldigt i längden att rida såhär.
Jag hade ju kunnat förstå om hon hade handen på låret eller så får så kan man ju rida lite då och då under en ridtur, men på höften, njaaa känns bara jobbigt.. 
Sen antar jag också att hon styr med att nypa tag i en knopp på hennes häst? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback