Sture är ute på äventyr!

Yes ni läste rätt. 
Sture har åkt på äventyr mihihi.
Kommer nog komma hem under onsdagen om inte jag blir utskickad före haha men jag kommer åka iväg till busungen Haley och gosa lite med henne och alla hennes djur :) 
Kommer bli fett kul så ja, det kommer nog bli lite tomt här inne då jag är lite osäker på om jag ens har några tidsinställda inlägg alls men äsch, kanske uppdaterar instagram :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Ha det så kul't!

2016-09-23 14:58:04
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback