Varför?

Varför har inte detta blivit fixat? 
Det har varit såhär sen sso startade? 
Är det inte meningen att hästen ska va i cirklen av stjärnan?
Är det meningen att cirkeln ska vara utanför? 
Varför? 

Många funderingar på varför det ser ut såhär asså... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alanis Moonstorm

Fast bilden är ju digitalt ritad sådär, så konstnären lär ju ha tänkt att det ska vara sådär. Stjärnan och cirkeln med hästen är inte två olika bilder lagda på varandra av en snutt kod i spelet.

Svar: Antagligen så är det så som du sa, men det känns ju ändå lite fel att det är så eller så är det bara jag som tycker det haha
silverknight.blogg.se

2016-09-05 01:40:45
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback