Ehm...

När jag skulle in i mitt hemstall häromdagen blev jag utknuffad till en svart värld. Jag blev lite rädd men ändå lite nyfiken haha. Filmade lite så det kommer väl upp när jag orkar fixa en randomness video igen men tog iaf 2 bilder. Det var lite läskigt att se sso så mörkt. 
Har detta hänt er någon gång när ni vill gå in till era andra hästar i stallet? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback