Ändrade färger igen

Skrev för ett tag sen att sso teamet hade ändrat färgerna på pilarna i tävlingarna. Ni vet dem som går längst vägen typ som visar åt vilket håll man ska springa? 
Iaf, dem har fått ny färg igen. 
 
Dem är ny gula och jag måste faktiskt säga att jag gillar det mycket bättre än när dem var mörk gröna. Dem var rätt svåra att se innan enligt mig, men nu syns dessa pilar hur bra som helst förutom i gåd. Däääär är det lite svårare att se dem haha

Men men, jag har levlat en hel del hästar så jag kan banorna ändå så för min del behöver jag inte pilarna men ändå lite kul att det uppdateras :3 

Update, Sso teamet har själva gått ut med det i uppdateringen att dem ändrade färgerna, jag är nöjd ändå :3
"Nya skyltar i tävlingarna!
Som ni vet jobbar vi alltid på att förbättra Star Stable och förra veckan ändrade vi på skyltarna som pekar er i rätt riktning medan ni rider de olika tävlingarna på Jorvik. Från och med nu kommer pilarna vara gula, så att de blir lättare att få syn på och följa."




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Åh neeej svåra skogsbanan kommer bli ännu svårare nu D:

2017-02-10 17:51:02
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback