Hindertyper?

Tänkte ni på det när ni gjorde vänskapstävlingen? Men det finns två annorlunda hinder. Jag reagerade iaf på dem och jag gillar dem! 
Det är inte bara enkla rättuppstående hinder utan det var ett kryss och även något som skulle likna en oxer/trippelbarr. 

Jag gillar dem! 
Och skulle vilja se mer av dem faktiskt i tex Ridhuset. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilda Diamondfield

Samma, hoppas de lägger in dem😻

2017-02-16 19:05:10
Luna Friendstreet

Så kul med lite mer varierade hindertyper, blir ju genast lite mer verkligt! Har för mig att det senare hindret kan kallas svinrygg... Inte säker haha.

2017-02-18 22:38:41
Bambi Ponyforest

Den där oxern/trippelbarren kallas för svinrygg :3

Svar: Oh, tack! :D
silverknight.blogg.se

2017-02-19 21:22:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback