Sneaky Dragons - Medlemsvecka - Vecka 8

Medlemsvecka
Medlemmarna i Sneaky Dragons tar över eventen
Måndag 20 Februari - Utklädnadstävling!
Samling vid garderoberna på andra våningen i gallerian.
Inga krav men tips är att ha några slantar JS och SC i plånboken.
Eventledare: Alyssa Norhtdaughter
Missade tyvärr detta eventet.
 
Tisdag 21 Februari - Repris av sagan om ringen eventet
 Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
 
Nemo och Annie körde en repris av deras event för att när dem skulle köra det första gången så krashade servern så det gick inte att genomföra. Missade detta event också :/
 
Onsdag 22 Februari -Sammankomst i klubbhuset med Sasha och Bambi
 
​Onsdag 22 Februari - Tant Vivvi kör ett nattevent med oss.
Missade dett eventet men jag vet att Haley filmade det så varsegoda

Torsdag 23 Februari - So you think you are a gamer
Bambi hade planerat ihop ett musikquiz med en hel del låtar som kom från olika spel. Våran uppgift var att sätta rätt spel på rätt låt. Det var sjukt svårt men jag fixade iaf ihop 9 poäng av 27 hahah. Jag var så dålig men jag hade roligt iaf :D
 

 Fredag 24 Februari - Hunger Games med Mira!
Hade sett fram emot att vara med på detta event men jag blev bortbjuden på mat och god dricka istället. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback