Sneaky Dragons - Vecka 6

​Måndag 6 Februari - " Älgjakten "
Det var meningen att jag skulle hålla i Älgjakten men fick lite förhinder så underbara Nemo hoppades in och höll eventet. 
 
​Tisdag 7 Februari - Dressyrlektion 
Tisdagen bjöds det äntligen på en efterlängtad lektion med Karin i spetsen. Vi började med teori först och sen fick vi lite småövningar på det vi tittade på och sen sa vi adjö. Mycket mysigt faktiskt :) 
Det var även min kära lillebror som hade valt både häst och outfit enligt kraven och jag måste ju säga att han lyckades väldigt bra :D
 
Onsdag 8 Februari - Sammankomst i klubbhuset.
Möte som vanligt, vi tog upp lite saker och sen kramades vi :3 
 
Torsdag 9 Februari - Vem är den bästa Paparazzin?
Drakarna fick en lista på 25 olika fotouppgifter dem skulle fota under 40 minuter. Jag satt och lyssnade på deras kaos och skrattade sjult mycket flera gånger åt dem haha. 
Dem fick nämligen inte prata med någon utan skulle klara dessa uppgifter helt själva. Hann bara med att fota innan jag släppte iväg dem. 
Wilma M var iaf sjukt snabb och lyckades fota hela 21 av 25 uppgifter. :D 
Dem skulle bland annat fota någon som red på en fjording, en vit islandshäst, någon som grillade, någon som borstade sin häst, någon som väntade på färjan och mycket mer. Fett kul! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback