I want it!

Det är väldigt ofta nu för tiden som jag har sett detta innan jag har loggat in och kan röra på mig haha, blir alltid lika förvånad och alltid lika sugen på den tjocka flätan asså. 
 
Det finns ju en fläta i spelet men den är för smal enligt mig, jag vill verkligen ha en tjockare fläta eller mer frisyrer överlag. 
Har ni någon dröm frisyr ni vill ha till spelet? :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daniela Silvergarden

Min drömfrisyr vore en fläta som var på ena sidan alltså över ena axeln, det har jag nästan alltid irl :)

Svar: Ohh jaaa, det hade varit snyggt om det kom!
silverknight.blogg.se

2017-01-09 10:15:24
Sigrid Winterdotter

Skulle egentligen vilja att ALLA nuvarande frisyrer (som ser ut som skit dårå det finns ju snygga) uppdateras. T.ex att flätan uppdateras och ser ut som en fläta och inte som korvar, att tofsarna uppdateras och ser ut som tofsar... Ja, jag tycker att alla uppsatta hår ser ut som korvar. Det är inte fint. Det finns ju en tofs som inte ser ut som en korv. Sån stil vill jag att det ska bli på tofsarna.

Svar: Ja men jag håller lite med dig där, en uppdatering på smink och håret kan behövas tycker jag :)
silverknight.blogg.se

2017-01-09 11:45:02
URL: http://sigewi.blogg.se
Anonym

Jag skulle vilja att man uppdaterade alla frisyer och att dom la in två inbakade flätor som gick fram över axeln (dåligt förklarat vet haha) och en utbakad som gick över ryggen, det skulle också vara fint om dom la in lite mer långa hår (både platta och lockiga) som hade färgade toppar typ blont, lockigt hår med röda toppar osv.

Svar: Ohhh jaaa!!!
silverknight.blogg.se

2017-01-09 22:32:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback