Jag vill göra såååå mycket

Jag har den här känslan där jag vill göra sååå sjukt mycket grejer,
 
jag vill filma saker i spelet,
jag vill blogga massor,
jag vill redigera videos,
jag vill lära mig att redigera bilder,
jag vill måla om möbler,
jag vill spela mer sims,
jag vill sova,
jag vill levla hästar,
jag vill kolla på mer StarStable videos,
jag vill hänga med klubben,
jag vill planera event, 
jag vill ha ett jobb,
jag vill gå på event,
jag vill bli mer aktivare på instagram,
jag vill vara social med folk,
jag vill fota mer bilder till instagram, 
Jag vill må bra.
jag vill göra sååå mycket men har jag orken/lusten till något? - NEJ.
 
Det är helt sjukt,jag vill ungefär gömma mig under en sten och inte kika fram alls. 
Det är fett jobbigt för jag får sån ångest över att jag inte gör något av det och isolerar mig typ. 
 
Kastar in en lite äldre bild för att " liva upp " inlägget lite.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilda Diamondfield

Känner samma...

2017-01-24 19:25:06
Ebba Highland

Men Sture då, det är typ värsta känslan för man vill göra allt men orkar samtidigt inte. Hoppas det går över snart❤️❤️
/Ebba Highland

2017-01-30 14:58:40
Eva Bunnyland

Jag vet att det är ett tag sen du skriver detta, men jag känner helt samma jämt hahahah

2017-09-05 11:51:23
URL: http://ssoeva.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback