Mer skäckar till ponnyer!!

Jag var bara tvungen att göra två olika ponny skäckar när jag hittade en modell på någon sida på nätet som jag ej kommer ihåg tyvärr. Men kolla så söta!! *.*
Vi börjar med en grå skäck, har en förkärlek just nu också på gråa hästar asså, dem är fett fina. Och sen finns det faktiskt ingen gråskäck i sso. Sååå om sso teamet ser mitt inlägg, vilket jag inte tror men ändå, jag vill ha en gråskäck till spelet! 
 
Och sen kör vi en sjukt söt palomino/isabell skäck *.*
 
Mer färger kommer i senare inlägg! :)
Finns det någon färg ni vill ha in till spelet som jag ännu inte har visat? 
Kommentera så vi se om jag kan lösa en bild på det :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renen

OMG! Palomino/isabell skäcken. Jag döör! Så sjukt fin, vill verkligen ha någon ponnyras i den färgen. Gråskäcken var också fin c:

Svar: Eller hur! Love it! <3
silverknight.blogg.se

2017-01-21 19:45:24
URL: http://reneneveknight.blogg.se
Sigrid Winterdotter

Vill också ha fler ponnyskäckar!

2017-01-22 17:16:49
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback