Sneaky Dragons - Vecka 2

Vårt Jullov är äntligen över och denna veckan har vi haft årets första event :D 

Måndag 9 Januari - Det årliga träningspasset med Nemo
Ni vet hur det är.. Man äter tio ton om dagen mellan jul, nyår (och även därefter)
Vi ska se till att bli fit for fight för årets härliga bravader!
Det blir distansträning med en drös roliga aktiviteter på vägen.

Tyvärr hade jag inte planerat tillräckligt bra med mat och event, hade fått för mig att eventet började senare än vad det gjorde så kom sent men jag förföljde dem lite :3 
 
Tisdag 10 Januari - 
3 olika tävlingar stog på dagens schema. Jag höll i eventet och vi gick all in med våra islänningar och tävlade. 2 vs 2 tills vi hade en vinnare på Vd sjön loppet, Bästa tiden på galoppbanan och sen fick dem en lång sista tävling. Tölta från Sydhovens Fyr till Kallterna i Dinodalen. Hahah
Under eventet var det endast tölt som var tillåtet och det gick fett bra och alla var sjukt duktiga :D 
 
 Onsdag 11 Januari - Sammankomst i klubbhuset
 Ja asså, vi kom precis tillbaka efter ett lov så vi hade inte sy mycket att ta upp men medlemarna fick iaf se den underbara 3års filmen som Nemo har jobbat sjukt mycket på! Ni hittar den längst ner i inlägget :3 
 
 
Torsdag 12 Januari -
Är du så smart som du tror att du är?
Att jag (Haley) är en besserwisser som ogillar att ha fel vet ni redan... Men hur mycket vet ni egentligen?
Janni hade planerat ihop en liten gåt tävling. vi blev indelade i lag och sen skulle vi utse en smart person och den personen skulle svara åt oss. 
 Efter det körde vi en liten utställning, Där Jamie och Virre vann titeln " Janniaktigaste outfit. ".
Efter det lekte vi Under hökens vingar där Soff plockade hem vinsten.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback