Sso står still

Ja men precis som rubriken lyder, sso står still. 
Jag har inget att direkt att göra, eller jo, jag har en häst som är i level 11 men jag orkar verkligen inte levla den just nu för att jag är inte så sugen på att logga in då som sagt, sso står still.
 
Jag försöker logga in dagligen för att göra julbestyren i hopp om att det ska finnas nya fina belöningar från tomten men jag verkar ha fått dem redan. :/ 

Så jag kikar väldigt mycket på serier just nu ( Snart sett klart 4 säsonger av Chicago Fire, 3 säsonger av Chicago PD och 1 säsong av Chicago Med. Såg dem enligt ett "schema" där dem omlappade varandra typ ) och sen spelar jag lite sporadiskt sims 3. Thats it haha
 
Jag hoppas verkligen att det börjar vakna till liv nu igen på sso då det är nytt år och jag ser fram emot vad ssoteamet har att erbjuda under 2017! :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ida (Frida Pinkwright)

Hej vilket program redigerar du dina bilder med ?

Svar: Adobe Photoshop cs5
silverknight.blogg.se

2017-01-08 01:28:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback