Levlingsrundan

Heeeej på er!
Fick en kommentar häromdagen ( av denna tjej ) på om inte jag kunde dela med mig av min levlingsrunda och självklart! 
Bilden/kartan kan se rörig ut så jag kommer även skriva den i text unden bilden. Men iaf här har ni den! :D 

Starten är i Firgrove -> Valedalesjön -> Valedale -> Mario -> Galoppbanan -> Marley -> Kaninloppet -> Will -> Steves -> Moorland -> Fort Pinta -> FÄRJA TILL SYDHOVEN -> Eremiten -> New Hillcrest -> Månskärebyn -> Gröndal -> Jarlaheims hamntävling -> Paddocköns loppen -> Jorvikstallet -> FÄRJA TILL GÅD -> Gåd stallet -> Håkan/Äppletävlingen -> Gåd skogen -> Jasper -> Ridhuset -> Vingårdsträdgården -> Vingården

Då jag sällan gör Dino tävlingen fick den inte följa med nu men om man vill göra den kan man alltid göra den mellan Valedalesjön och Valedale. 
Sen kör jag ingen taxi mellan ställena utan jag springer, samt gör stallen där man kan göra stallen. Helt upp till en själv hur man vill göra. 
Men här har ni iaf min runda, ha nu så roligt med levlingen! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Renee E

Ååh! Tack så mycket!

2017-05-05 19:08:25
Signe Swordstar

Tack för denna! Behövdes ;)

2017-05-06 06:22:12
Isabel Masterwatcher

Den ska jag testa :D

2017-05-07 13:05:50
My Fardawn

Kult! Hvor mange levler får du når du gjør denne runden? :) digger bloggen din!

Svar: Det har jag faktiskt inte tänkt på, Men gör man alla lopp om dagen i 5 dagar med en level 1 häst så blir den level 15.
silverknight.blogg.se

2017-05-09 07:37:00
Eva Bunnyland

Awesome! Ska nog testa denna någon gång ;)

2017-05-18 16:56:37
URL: http://evab.blogg.se
Elsa Shadowstarar

Hej! Jag levlar precis samma bana men jag lägger in Dino efter Marleys, innan kanintävlingen!

2017-05-21 12:52:26
Ebba Highland

Den verkar faktiskt riktigt bra, får ta ovh prova nån gång :). Själv brukar jag oftast bara lite ranson göra de tävlingar jag råkar springa förbi 😂.

2017-06-10 09:13:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback