Nämen titta, hon lever.

Typ. 
Jag har spelat en del sen jag skrev här senast, men iaf jag måste påpeka att vissa animationer är heeelt galet fel enligt mig som sso har lagt in sen dem ändrade gubbe. Liksom asså, kolla hur dem mockar. Enligt mig är det heeeelt fel och det ser liksom fel ut. Jag tror inte många har tänkt på det men jag gillar det iaf inte. Det ser inte det minsta bra ut. 
 
Sen den andra grejen jag reagerade på är när man fiskar. Eller ja. Låtsas fiskar. Fiskespöt flyger i luften. Mycket vackert. :) 
 
Att hålla i saker är tydligen jobbigt också enligt våra karaktärer. 
Försöker göra lite fräscha hästskor på ett av alla mina olika konton och det är helt banans där också. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daniela Silvergarden

Så som hon mockar är jag förvånad att hon inte får ont i ryggen xD man ska jobba ergonomiskt i stallet och det där är raka motsatsen...

2017-11-23 20:42:58
Eva Bunnyland

Det ser lite ut som att ekorren har vad den nu heter (har glömt haha) runt örat! Stackars lilla ekorren...

2017-12-06 17:04:45
URL: http://ssoeva.blogg.se/
Juana "Jue" Diamondrider

Ser hemskt ut när man ska smida! 😂😒

2018-01-08 19:12:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback