Why u do dis?

Yo, det var ett tag sen det hände något här inne. 

Men jag har upptäckt en grej. Som jag inte förstår. 
Varför sover mina Lipizzaner och varför äter mina Mustanger? 
 
Varför kan dem inte vara normala och neutrala för? 
StarStable, why u do dis?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Samma för migxD
Med lippi och mustang! Men mina andra hästar gör lite samma❤️

2017-11-27 07:36:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback