Muuusssik - Del III

Ja men då ska vi se om vi kan ordna ett till musik inlägg. 
Första delen hittar du här.
 Andra delen hittar du här.
 
Ni kanske inte lyssnar på samma musik som mig men tänkte ändå dela med mig lite. 
Finns sååååå många bra låtar men ska jag länka alla så kommer ni nog tröttna på mig samt inlägget skulle bli mega långt xD
Så vi kör lite olika och delar upp det i olika inlägg ^^
(Ser du inte video, kan du då trycka på låtnamnet så kommer du fram till låten på YT)
 Och sätt klippen i HD för bästa ljud!
  
Volbeat
Under ett tag i oktober 2011 började jag först lyssna på Volbeat. En polare lyssnade på dem medans vi åkte up till stallet. (Under den tiden jag hade en foder häst) Och sen dess har jag lyssnat på Volbeat :p
Låt från senaste albumet ↓
Volbeat - Cape Of Our Hero
 
Volbeat - 7 Shots
 
System Of A Down
Kommer inte ihåg exakt när jag började lyssna på Soad men vad spelar det för roll? Lyssnar på deras låtar än idag så :p
År 2006 så beslöt sig SOAD att ta en paus då Serj (sångaren) gjorde solokärriär. 
Men 2011 beslöt dem sig för att börja turnera igen. 
System Of A Down - Prison song (Live At Astoria, 2005)
 
System Of A Down - Question! 
 
Dead by April
En polare till mig lyssnade på dessa och fick mig att börja lyssna.
Dem fick sitt genombrott när deras låt Losing You var med i reklamen till Robinsson.
(Gick inte att bädda in men klicka på länken för att iaf se reklamen)
Dead by April - Losing You - ( Robinson Reklamen )
 Dead by April var även med i melodifestivalen 2012.
Dead by April - Mystery

Dead by April - Stronger
 
Blev en del grupper här samt långt inlägg med videos. 
Mer musik kommer i del 4.
Stay tuned for more ;) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Vilken kvinna du är! Volbet och Dead by april är två av mina favorit band :D <3

Svar: Jag är super kvinnan! ;D
silverknight.blogg.se

2013-08-21 17:37:58
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback