Min Klubbhistorik

Alla har vi varit nybörjare och klubblösa.
Vissa har varit klubblösa längre än andra och vissa kanske är klubblösa i dagsläget också. 
Tänkte med detta inlägg skriva lite eller mycket om dem klubbar jag vart med i (som jag kommer ihåg) 
( Spelarnas namn är inget jag plockat ut bara för att, ända bilderna jag hade med klubbnamnet )
 
Crystal Arrows
Var en ny startad klubb som jag, min syster och Jas joinade när vi alla tre hade spelat ett tag.
Ingen av oss var högre än level 11 tror jag.  
Vad ägaren heter kommer jag dessvärre inte ihåg mer än Lina eller Linda. 
Vad jag kommer ihåg så var vi inte så många i klubben och vi hade skoj den stunden jag var med.
Hände inte så mycket i klubben och jag var med max 1 månad har jag för mig.
Vet ej i dags läget om klubben finns kvar. 
 
Silversong Wolves Guild ( SWG )
Joinade swg (som ägs av Malin Wolfpaw) strax efter jag lämnade Crystal Arrows. 
Här är en klubb med många medlemmar och många aktiviteter.  
När jag blev medlem så var det kanske inte mer än 20 medlemmar. 
Klubben växte och det blev roligt att spela sso då man kom in och det fanns alltid någon att prata med eller levla med. Efter ett tag blev jag en utav klubbens ledare och trivdes väldigt bra med rollen, hjälpte till med event, scheman och började även där lära mig att använda weebly.
Det blev en full klubb, till och med men kö lista. 
Det gick ett bra tag och sen började jag blir mer negativ och blev trött på vissa saker och lämnade där med klubben. Varför kan du läsa här
 
Sneaky Dragons ( klubbens hemsida
Blev så trött på alla dessa j*vla klubbförfrågningar så skapade mig en egen klubb tillsammans med en vän ( Vännen finns inte med oss längre ) 
Det var en hel del drama och några jobbiga stunder men vi har kämpat oss igenom dagarna och nu är klubben på sin topp. 
Klubben är fylld med underbara, flummiga, ärliga och rent ut sagt kärleksfulla människor. 
Hört från andra spelare att jag som ägare är elak då jag har åldersgräns, eller att klubben är helt dum. Men jag har inget drama, jag har inget tjafs ALLA är överrens och vi har fruktansvärt kul tillsammans. Extremt glad att spelare har valt just min klubb och jag har lärt känna nya personer. Länge leve Sneaky Dragons. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Länge leve Sneakydragons <3

2013-10-15 14:48:25
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback