" Blommor och Bin "

Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR
Detta ville Annie Lightningheart att jag skulle skriva om så here we go...
 
Det finns massor med olika blommor. Nästan alla är vackra. Och på blommor hittar man oftast bin. Eller har jag fel nu? haha
Asså Annie, seriöst? Detta går inte bra...
 
Jag personligen gillar att få blommor. Men kan dessvärre inte hålla dem vid liv.
Eller vissa blommor kan jag faktiskt, men jag glömmer av att vattna dem. Känner mig så hemsk. :( Förlåt vackra blommor. 
 
Annie, du får ge mig något annat att skriva om... 
 
 
 
 
 
 
Oh innan jag avslutar här. Men när jag var liten så trampade jag på ett bi. 
Det gjorde fruktansvärt ont och inget jag rekomenderar att ni går och gör ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback