" KL & RL "

" Gör något inlägg om "Haley Rainstorm" eller någon annan och skriv om vad som gör att hon är KL i Sneaky Dragons och det bästa med henne kanske hur ni träffades :D "
Jag tar och gör ett försök och skriver så bra jag kan minnas saker :3
 
Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR
Detta ämnet önskade Ebba Flowerstorm. 

 
Varför jag har valt att ha två klubbledare i Sneaky Dragons är för att bägge två kan ta ansvar och för att jag litar på dem att dem vill klubbens bästa. Och för att jag bollar väldigt mycket med dem om viktiga beslut ang klubben.
 
Ni kanske inte visste det men nu vet ni det ^^
Haley Rainstorm och Annie Lightningheart är mina kära ledare i klubben.

Har även Contry som Ridlärare/Klubbledare, mest ridlärare men ibland så agerar hon även in i klubbledar rollen och hade man kunnat ge en och samma person två titlar så hade Contry som sagt vart Ridlärare och Klubbledare.
 
Då mitt minne är fruktansvärt dåligt så kommer jag inte ihåg varken när eller hur jag träffade just Haley och Contry. Annie kommer jag ihåg att jag fick leka med Brigitta en kväll/natt och då lekte han redan med Annie och vi snackade lite och sen några dagar och brev senare så sa hon sitt första ord i klubbchatten. 
Så för att ha träffat Annie bör jag tacka Brigitta för....  *TACK BERIT!*
 
Enligt Contry så var det rätt så tidigt hon kom med i klubben. Det var inte många medlemmar så man skulle kunna säga att hon har vart med från start. Hon hade även sparat vår brevkonversation i sin låda, haha dock blev vi vänner väldigt fört så jag antar att konversationen fortsatte där. 
 
Men nu trillar jag lite off topic.
Varför jag har valt både Annie och Haley som klubbledare är för att dem är vänliga, dem är ordentliga, dem ställer upp för en, dem gör sitt bästa, dem är söta och vackra, dem är påhittiga, dem finns där, dem är helt enkelt bäst.
Visst alla som är med i klubben är det men Annie och Haley sticker ut liiiiiiiiite, pyttelite mer än vad dem andra gör. ;D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Jag tror vi träffades en natt när han som inte bör nämnas vid namn försökte övertala dig att lämna klubben du var med i just då för att skapa en egen klubb, vi stod vid Moorlandstallet iaf haha :D

Svar: Fruktansvärt glad över att jag har hittat dig :'D <3
silverknight.blogg.se

2014-04-05 03:12:42
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback