"Varför du köpte alla dina hästar och varför du sålt dem du sålt "

Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR
Personen som önskade detta kommenterade anonymt :/
 
I skrivande stund äger jag 11 hästar. Men jag har även sålt 5 stycken.
Warrior, Sippe, Figge, Hunter och (gamla) Dovah.
 
Warrior såldes för jag var dum och orkade inte med 3 hästar i stallet. Han var även min första köpe häst.
Sippe och Figge såldes pga dem reds aldrig. Jag levlade uppe dem och sen stog dem bara.
(Gamla) Dovah, såldes dagen efter araberna kom. Ville ha en svart häst och dåvarande Dovah var mer grå än svart.
Hunter sålde jag faktiskt för jag tröttnade lite på honom. Han var inte fin då och häst ön fanns inte heller. Men efter x månader så upptäckte jag hur mycket jag saknade honom så nu finns han i mitt stall igen. :3
 
Sen har jag även andra sötisar i stallet.
Dragonking - Min drömhäst! Seriöst, bred vit bläs och fyra höga vita strumpor. Det är bokstavligen den finaste hästen på sso i mina ögon! <3 
Dragonsmash - Velade länge över om jag ville ha en till häst eller inte. Efter ha brummat runt lite på denna skönheten så stog det klart. Var bara ett namn som fattades men gick rätt snabbt att hitta ett som passade.
Dragonflame - Mitt guldsto. Denna hästen står ut i mängden. Därför köpte jag henne ;D
Dragonnova - Så socker söt så jag döpte om denna hästen till Diabetes *-* Dock tog det ett litet tag innan jag köpte hem mitt andra sto men jag ångrar mig inte alls nu. Så vacker! SÅLD!
Dragonchaser - Var först väldigt negativ mot denna pållen. Men efter några dagar så var jag såld på hans utseende.
Dragonborn (2.0) - Blev nerkärad i den svarta vackra araben som kom till Goldspurs. Var ingen tvekan här utan köptes inom 10 minuter efter dem landade haha.
Dragonheart - Harry var lite av ett inpulsköp, först ångrade jag mig men nu har han en plats i mitt hjärta. Han är söt men han har sina bus för sig.
Dragonsoul - Länge suktat efter ny tävlingshäst och även en häst som passade i det mesta och var hyffsat billig. Många ägde även denna häst och jag log lite för mig själv när jag såg den. Dagge fick flytta hem till mig efter timmars av funderingar.
Dragonghost - Min lilla köttbulle. Han är vacker ibland men fruktansvärt seg. Köptes för han var den finaste av ponnyerna då.
Dragonqueen - Senaste hästen, stor pålle som är en skönhet! Oj oj, ren dröm att rida :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback