Pixelpållar :3

Mina två senaste pållar, Bridon och Dreamy är färdiga och jag har nu tagit hjälp av StarStable Databasen kikat på hästarna som finns runt omkring Jorvik. 
Tänkte dela med mig av dem jag vill inom snar framtid äga. 
 
Denna gråa vackra springare ska få knoppar, Det är klart redan nu :D 
 
Lite osäker faktiskt men jag tycker den är så sjukt söt och ja, även denna ska få knoppar :) 
 
Palominoarben har jag ägt en gång tidigare och ångrar lite att jag sålde henne så hon ska köpas tillbaka helt enkelt :) 
 
På senaste tid har jag fått upp ögonen lite på denna bruna araben. Den ser väldigt mysig ut att rida så ja, den ska jag nog försöka köpa :) 
 
Sen har jag ögonen på 3 andra pållar men inte helt hundra ännu om jag vill äga dem. ^^
Vilken av dessa 4 araberna tycker du bäst om? :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Melissa Crazypie

Jag skulle nog vilja ha den gråa :D
Fast ska spara lite sc nu eftersom jag har köpt en häst redan ;D

Svar: Den gråa är så söt när den får knoppar också ^^
silverknight.blogg.se

2015-04-09 14:49:31
Britney Dawnforce

Palominon eller skimmeln

2015-04-09 14:57:46
URL: http://My-story.se
Claire Masterknight

Jag tycker bäst om den vita, tvåa kommer den gråa. Jag äger bara en arab, den gråa. ;)

Svar: Den vita´s man ser lite typ smutsig ut eller vad man ska säga men jag vill ändå ha den. :p
silverknight.blogg.se

2015-04-09 15:00:58
Alexandra Mountainwood

Själv har jag palominoaraben och jag måste säga att jag är riktigt nöjd över att jag valde ju den. Tycker den är så sjukt fin :3 Bortsett från den så tycker jag den gråa! Har haft mina ögon öppna för den ett tag nu och den kommer antagligen hem till stallet snart ;)

Svar: Har haft palominoarben tidigare men sålt den och nu blivit kär i den gråa haha :p
silverknight.blogg.se

2015-04-09 15:08:29
Ronja Candleborn

Jag har skimmeln och jag tycker den är väldigt fin med knoppar,den känns lite som en dressyr häst då den är vit,på 2:a plats tycker jag den gråa😋

2015-04-09 16:59:53
Filippa fastrock

Hejsan!
Jag tycker bäst om den gråa och den vita❤️

Svar: Den gråa är ju så sjukt söt i knoppar asså jag typ dör *.*
silverknight.blogg.se

2015-04-09 18:17:21
Melissa Crazypie

Tack för tipset<3 ^^

2015-04-09 20:04:55
my Purplelord

Jag har både den vita och gråa (Även den svarta med den fanns inte med i inlägget). Jag älskar verkligen arabiska fullblod och funderar verkligen på att köpa den bruna längst ner:D

Svar: Äger den svarta själv ^^ Och dem är väldigt vackra :D
silverknight.blogg.se

2015-04-09 21:46:57
URL: http://ssomy.blogg.se
Stella Bluewater

Jag tycker du skulle passa med den gråa eller vita :)
Själv tycker jag den bruna blänker för mycket och jag tycker manen ser lite rolig ut men det är bara det jag tycker;)
Jag har själv Palomino-araben.

Svar: Oh du tänker så. Den bruna blir på ett sätt inte så blank när den får utrustning på sig eller så äre bara jag som tänker så ^^ Och manen är lite fin när den är vågig men som sagt, smaken är som baken och alla har kanske inte samma smak. Gillar att du delar med dig :D Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-04-10 07:58:11
Wilma Youngforest

Måste säga skimmeln, eftersom jag äger den x) Men annars tycker jag att palominon är otroligt fin! :)

Svar: Alla är fina på sitt sätt eller vis kanske det heter. Ägt palominon tidigare faktiskt ^^
silverknight.blogg.se

2015-04-10 17:22:20
Ebba Highdotter

Tycker den gråa den är så himla gullig i knoppar. Håller med dig ^^

2015-04-11 08:05:03
Liza Bluetree

Menar:

Skimlen och den grå (har den grå)....
Men palaminon ser också mysig ut😍

2015-04-11 08:43:11
Dalka Goldland

Jag tycker den gråa, jag själv har den ju, har tänkt att kanske sätta dit knoppar på den. ;D

Svar: Den gråa med knoppar finns nu i mitt stall och är redan level 12 :3
silverknight.blogg.se

2015-04-14 20:52:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback